matt...

Har jobbt två dagar nu...Är fruktansvärt varmt på jobbet...säkert 35 grader!!!! Klibbar på hela kroppen. Idag är jag alldeles fullmatad med allt som stackars Susanna slitit med när jag haft semester. Efterhand som hon lämnade över till mig kände jag hur jag blev tröttare och tröttare...

Igår var vi nere i falsterbo och lämnade Elias hos mina föräldrar för han skulle vara där över natten och hela dagen idag. Tydligen gått jättebra. Imorgon ska de ha både Elias och Rasmus hos sig ,men i Malmö då....skulle visst hitta på något hemligt...

Ikväll ska Mats , jag, Johanna och Elias till pildammsteatern och kolla på allsång. Ska tydligen vara riktigt bra och högt tempo. 40 låtar på 60 minuter!!!! Ska bli kul!!!

Vilar just nu en stund i soffan. Både huvudvärk och mensvärk på en och samma gång...inget kul alls!!!! Hopps det går över innan kvällens strapatser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0