jädrans myggor!!!!!!

Sovit jättedåligt i natt!!!! Har fått 10 st myggbett bara på vaderna och anklarna!!!!! Har ingen aning när jag fått dem bara....kliar som i i heL......te!!!!!! kliar precis hela tiden!!!!! Hatar verkligen dessa blodsugare!!!! vad ska de vara bra för???? INGENTING!!!



Idag strålar solen på en klarblå himmel och jag har varit ute på morgonpromenad. Ska köra till falsterbo och njuta av sol och bad....Roger, Tina och Rasmus kommer också och sedan ska vi stanna och grilla ikväll....

Haft en underbar dag på stranden och gott grillat hos mamma och far... Rasmus földe med Elias hem och de sover som stockar nu, trötta efter en dag vid havet.

Tror jag blir galen som mina myggbett kliar!!!!! Tro mig....jag har haft mycket kliand bett, men dessa tar priset.....har kliat sönder hela högerbenet nu och lagt på våta alsolkompresser så just nu känns det okej....tror ni inte att det sätter igång på vänster ankel då....jag blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har glömt hur många dagar de jäkla betten kliar.................

natti natti alla....måtte alla myggor utrotas och måtte mina myggbett sluta klia och börja läkas...

Kommentarer
Postat av: annmari

ja dom kan vara envisa,än så länge har vi inte sett några har inte fått några bett.

2010-07-21 @ 11:51:41
Postat av: marie

Inte jag heller,men ingen sommar utan myggbett.Kommer du ihåg när jag hade hela hårbotten full i Osby?

2010-07-22 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0