brrrrrrrrrrrrr...kallt!!!

VILLE INTE STIGA UPP I MORSE!!!! Minus elva grader!!! Brrrrrrrrrrrrr!!! Hatar verkligen kyla!!! Blir stel och jag blir liksom inte varm igen hur mycket jag än tar på mig...fryser ända in i märgen...Hur som helst så kom jag i allafall både upp och iväg till jobb. Calicin härjar fortfarande och just nu har vi intagningsstopp. Trots det så var det ovanligt lugnt tyckte jag. Telefonen var lite tystare än vanligt och vi var ganska gott om personal...skönt!!!

                                                    

Elias har varit hos mina föräldrar idag. Morfar hämtade vid nio. Johanna hade gått upp och sett till att han klätt på sig och så...Skönt att Johanna och Fredrik kan hjälpa till ibland...

Äntligen är det fredagkväll och jag har tre lediga dagar främför mig...känns härligt!!! Ska försöka koppla av riktigt från allt vad medicinen avd 2 heter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0