atjoooo...atjoooo....

Idag var det jobbedags!!! Kul att vara igång igen...en bra dag på jobb trots att jag gått och blivit förkyld på köpet...atjoooo...atjooooo....Hoppas det hinner gå över tills tisdag.

Snökaos idag!!!!! Världens storm!!! Kunde knappt ta mig hem från jobb. Väl hemma var det dags att ge sig av hemifrån igen då det var öppet hus på John Bauer i malmö. Fredde ville kolla på entreprenörutb där. Verkade ganska intressant och Fredde blev nog ganska övertygad att det var detta han ville välja. Finns ju en chans till att välja om  ifall det skulle vara så att man ångrar sig....det kommer nog bli bra...

Johanna och Christopher har bakat hela eftermiddagen. Kladdkaka, negerbollar och kärleksmums. Imorgon är det ju dags för eventet i skolan...spännande!!! Synd att man inte får komma dit som förälder...





Elias har haft en jobbig natt i natt och var nog ganska spänd över att gå i skolan idag. Vaknade ett par ggr och ville ligga hos oss...och vad gör man när man blir väckt mitt i natten när man är lagom sömnig....en...eller max två ggr står man på sig och följer med tillbaks upp...men den tredje...nej, då lyfter man på täcket och låter honom lägga sig...

Imorse var det Freddde som hade honom själv och den stackars pojken fick ingen kulig morgon. Elias kräktes fyra ggr ....förmodligen av spänningen....När Mats ringde och kollade med skolan var allt hur bra som helst och inga tecken på någon oro...fattar ingenting!!! Ingen var gladare än honom när jag kom hem och han berättade glatt om att de hade haft musiklektion och fått vars en sångbok. Han och jag sjöng igenom hela boken tillsammans i badkaret på kvällen innan läggdags...



natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0