återbesök...

Klockan åtta i morse var det så dags för återbesöket. Allt såg jättebra ut. Plattan satt exakt där den skulle och det fanns inget läckage alls. Det bästa av allt var att hjärtat helt hade gått tillbaks till sin normala storlek igen...fantastiskt!!! Nu är mitt hjärta friskt!!! Albylen ska jag fortsätta med till maj månad och sedan nytt besök i nov dec.....Tack alla ni som höll tummar och tår...haha...

Har varit på centersyd och shoppat idag...gjorde en del fynd faktiskt...blev bakad potatis med skagenröra så nu får jag nog hoppa över middagen ikväll...blev proppmätt, men gott var det...mums!



mmmmmmmmmmmmmmmm...............

jäklar vilken snöstorm!!!!! Inte klokt så mycket snö...det blåser ut höga vallar på vägarna från åkrarna....man ser inte vr man kör. Har kört Fredrik och Malin till Staffanstorp och jag trodde aldrig jag skulle komma hem igen...helt igensnöat....brrrrrr hur ska man kunna ta sig till jobb i morgon???? Kanske med skidor...men då är det nog bäst att börja redan nu så man hinner fram i tid...

natti natti...

Kommentarer
Postat av: Janne

Det var ju skönt att allt är OK ,då är det OK att åka på sem.

2010-01-29 @ 17:24:31
Postat av: susanne

Jätteskönt!!!

2010-01-29 @ 22:16:13
Postat av: annmari



det är ju skönt att hjärtat är OK då är det ingen fara att åka på semester.

2010-01-29 @ 23:28:09
Postat av: Anna

Hej Susanne! Så skönt att allt var bra, förstår att du har varit orolig. Hoppas ni får en underbar semester, njut lite för mig oxå =) Stor kram och hälsa familjen!

2010-01-31 @ 12:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0