-15 i natt...brrrr

Idag är det kallt...15 minus i natt. Nu är det väl ca 9 minus, men solen lyser. Sista dagen hemma. Imorgon är det jobbedags igen. Elias är hemma idag också, men börjar bli uttråkad nu. Ett gott friskhetstecken!

Fick en återbesökstid till hjärtmottagningen till Ulf Thillén den 1 feb, dagen innan egypten. Ringde idag för att skjuta upp tiden till vi kom hem igen. Sköterskan i telefonen blev först knäpptyst, varvid hon hon sedan nästan lite panikslagen sade: du ska väl inte åka utomlands innan du varit på återbesök? .....ähhhh, va? Undrade jag. Ja, det kan du väl inte göra ,sade hon igen.....Men det är ingen som sagt något om att jag inte fick resa och dessutom visste de om att vi skulle resa. Nej, det kan jag inte tänka mig...fortsatte hon. Men, ja...om du nu vill avboka tiden så får du göra det på eget ansvar... Men det kan jag inte göra. Nu blev jag ju rädd när du säger såhär....Hon fick då tag i Ulf och han ändrade tiden till nu på fredag när jag är ledig. Och sen då...om det nu skulle vara nåt som inte är bra...blir det ingen resa då eller...suck....hoppas verkligen att det ser jättebra ut allting....




Kommentarer
Postat av: Marie

Lite onödigt att skrämma upp dej så där,kan man ju tycka!!!!Lycka till.....<3

2010-01-26 @ 21:21:30
Postat av: annmari



hoppas att allt är bra,o att ni kommer iväg.KRAM

2010-01-27 @ 11:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0