motiga måndag...

ojojoj, vad motigt det är att stiga upp på morgonen när klockan ringer...vet inte hur många ggr jag lättar på täcket för att dra det över mig igen....brrrr hatar att frysa!!!! Upp kom jag iallafall till slut och det var inga större besvär att köra till jobb.

Elias har varit hos mormor och morfar idag men imorgon är det fritids som gäller. De hittar ju på en massa roliga saker nu när det är lov. Simning står på morgondagens program och badkläderna är redan packade...



Har haft en konstig dryg huvudvärk hela kvällen som inte riktigt vill ge med sig. Har absolut inte tid att bli sjuk nu...mycket möte med rekryteringsgruppen av ny avdchef....kanske tom får åka in på onsdag när jag är ledig. Stökig dag på jobbet också. Hoppas morgondagen blir bättre

Blir så himla trött och slö i detta vädret... mörkret och kylan gör  också sitt till...får ingenting gjort....bläääää

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0