ledig helg...och mer snö vätas...bläääääää

Åh...härliga sovmorgon!!!!!! Vaknade vid halv niotiden...låg kvar länge länge i sängen  och bara njöt av tanken på att faktiskt inte behöva gå upp för att åka till jobb...

Mats och jag tog en långrunda till Bernstorp precis lagom som solen tittade fram. Det har regnat ganska mycket så massor av snö har faktiskt smällt bort. Så mycket som man ser utav vår gräsmatta nu har man inte gjort på ganska länge....Man blir så himla glad bara solen visar sig...

Nu ikväll har mina föräldrar varit här på middag och såklart blev det melodifestivalen efter det. Mina favoriter gick vidare!!! Nästa fredag ska Mats och jag till arenan och kolla på genrepet...eller det kanske jag redan nämnt i ett tidigare inlägg??? Hur som helst, så är det i allafall. Ska bli jättekul!!! Har ingen aning vem som tävlar faktiskt...

Mats och Elias har slocknat i soffan och Fredrik är i Staffanstorp. Bara tjejerna i familjen som håller sig vakna...men sanningen är den att det faktiskt börjar dra även i mina ögon...sängen kallar tror jag...

natti natti




Kommentarer
Postat av: annmari

det blir nog roligt på genrepet,några som skall vara med är,Py Bäckman,Pernilla Wahlgren,Peter Jöback,Sibel sen vet jag inte fler, ha det så trevligt.kram.

2010-02-21 @ 13:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0