jobbkväll...

Sååååå gott man sover i renbäddade sängar!!!! Skulle kunna bädda rent varannan dag...luktar så gott och så mjukt och slätt...mmmm



Lite trist att ingen lade märke till hur jag städat och haft mig igår....iallafall ingen som sade något...men men, det är så det är!!! jo, förresten...att det var renbäddat fick jag höra...nu ljög jag lite

Idag skippade jag promenaden igen....stormar ju...lääääääängtar efter våren och solen och värmen.....Idag ska jobba kväll. Känns som evigheter sedan. Trist för ikväll när jag kommer hem så sover Elias redan så jag hinner inte träffa honom. Blir nästan till att hoppa i säng direkt för imorgon bitti är det dags att jobba igen...men sedan är det helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0