alla hjärtans dag...

i dag är det alla hjärtans dag...måste nog säga att jag inte är sådär jätteglad över sådana där påhittade dagar. Affärerna gillar det såklart och folk handlar som tokar...själv blir jag mycket gladare att få bevis på kärlek vilka andra dagar på året som helst...inte bara för att just idag 14 feb ska man visa det....är det inte så...



Igår gick dagen mest till att uträtta en massa ärenden. Biblioteket, handlade, städade, dukade. På kvällen kom Annika, Magnus och Isabelle (och Nettan...jag skulle hälsa tillbaks) God mat och dryck, trevligt sällskap.



lilla Isabelle...


 De stora barnen var hemma och åt sedan försvann de på sitt håll. Fredrik gick hem till Malin och Johanna åkte till Kävlinge med Christopher...undra hur många som är hemma nu??? Lika spännande varje helg morgon...ibland är ingen hemma och ibland har man plötsligt en fyra fem ungdomar som sovit över...haha

Det blev såklart lite melodifestival också och jag gillade Andreas Johnsons låt massor...kul att den gick vidare. En del undrade man hur i hela helsike de kunnat komma med överhuvud taget...men så är det ju alltid. Förra helgen missade vi ju eftersom vi var i Egypten...

Idag blir det nog en massssssa att stryka. Börjar äntligen komma ifatt med all tvätten efter resan. Förhoppningsvis hinner vi med en långpromenad och ikväll ska Mats och jag på bio. Antingen blir det snabba cash eller luftslottet som sprängdes...vi får se...

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med när det gäller påhittade högtider,bara för att vi ska få dåligt samvete om vi inte köper ngt till varandra.

2010-02-14 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0