lets go...

Igår var det dags att jobba...riktigt kul att vara tillbaks, men så var det också en väldans lugn dag. Slutade vid tre. Hem om och bytte kläder och så körde Mats mig till Lets go. Började med två rundor bowling. Kom tvåa i första omgången och vann andra...riktigt bra tyckte jag....haha och då var det dessutom två killar i mitt lag...så det så!!!

Efter bowlingen gick vi och åt utav det maffiga julbordet. Helt okej, men inte lika fint som Ystad saltsjöbad. Efter två timmar blev man hänvisad upp till andra våningen där det var dessertbord. Trots att jag inte åt så mycket så känner man att man blir alldeles uppstoppad och äcklig...


Kommentarer
Postat av: marie

Julbord o buffeér i all ära ,men som du säger man äter rent för mkt.......

2010-12-10 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0