julen är här!!!!!

Idag är det julafton!!!! vaknade tyvär med både huvudvärk och mensvärk, men efter ett par värktabletter och en timme till i sängen så har det lättat som väl är....

Igår firade vi lillejul hos mina föräldrar på höja och idag ska vi fira här i nordanå tillsammans med Mats föräldrar och fam Boström.

Vill inte säga det, men det känns inte som julafton....varför vet jag inte, för snön ligger vit på marken, granen är klädd, pyntat och fint......men jag tror att det kommer när klockan slår tre och man hör de välkända tonerna från Kalle Ankas jul på tvn.....från oss alla...till er alla....EN RIKTIGT GOD JUL!!!!!!

Undrar så om farbror  jultomten kommer på besök ikväll.................



kaviargratäng och krustader med svamp...



revben och skinka...




ägg, lax och räkor...




....minsann...tomten kom på besök....















GOD JUL!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för en trevlig afton!!! Blir mätt bara av att titta på bilderna.......:)

2010-12-25 @ 20:14:30
Postat av: susanne

tycker nästan jag ätit mer idag.....i morgon blir det gymmet minsann...

2010-12-25 @ 22:07:44
Postat av: annmari

tack för en trevlig julafton.

2010-12-26 @ 10:46:27
Postat av: annmari

tack för en trevlig julafton.

2010-12-26 @ 10:47:16
Postat av: susanne

tack själv!!!

2010-12-26 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0