juldagen och annandag jul...

Fattar inte vad det är med mig....man längtar och längtar efter en dag att bara göra ingenting. Bara slappa, äta och gå runt i myskläder hela dagen....och så kommer den då äntligen JULDAGEN!!!! Jag klädde mig i min nya röda mysdress, slappade i soffan, käkade rester och nallade av julgodiset. Hur länge var det kul då???? Trodde jag skulle få tuppjuck!!!! blir sååååå rastlös!!!!!

Elias har lekt med sitt Wii jättemycket och däremellan har han varit ute och lekt i snön. De har gjort en jättefin snögrotta. Igår när han kom in på kvällen var han alldeles svullen och fläckig om kinderna. Riktiga frostskador!!! som tur var så lade det sig igen om det nu inte kommer tillbaks idag för de har varit ute och lekt i flera timmar...





Johanna börjar få tillbaks sin röst, men är fortfarande jätteförkyld. Stackars Johanna! Hon har inte haft en rolig jul.....men,men det kommer fler jular som väl är....

Mats, jag och Fredrik var en sväng på burlövs center och kollade in rean och vi gjorde en del fina fynd faktiskt. Egentligen var det bara födelsedagspresent till Elias som skulle fixas, men man kan ju inte låta bli när det är halva priset ju....

Längtar så himla mycket efter sol och värme nu.....tycker att alla andra åker iväg till Thailand, Madeira och Teneriffa...suck....tänk vad lite sol och värme gör underverk för själen.....men det kommer en sommar, även om den känns välldigt långt bort just nu....det är bara att hålla ut.....tittar på bilderna från i somras och från alcudia och drömmer mig tillbaks.....







älskar Alcudia.....

Imorgon är det dags att jobba igen. Måste erkämnna att det tar emot. Dessutom är det Elias födelsedag. 8 år fyller han lilla älsklingen.....

natti natti...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0