ja, se det snöar, ja, se det snöar.....

....och som det snöar sen!!!!! Riktigt snökaos på vägen hem från jobb. Snabbt gick det också. Säkert en hel dm på bara någon timme. Hoppas nu att det iallafall ligger kvar över julen. Elias hann inte mer än hem från jobb innan han skulle ut och leka i snön...han gillar det iallafall!!!



Mats och jag skulle ju iväg och träna men Johanna är på julfest med Christoffer och Fredrik ska på hagalids julshow. Dessutom är ju som sagt inte vädret det bästa att ut och köra i heller. Det får bli träning fre, lör och sön istället....

Imorgon är det äntligen fredag och en ledig helg att se fram emot....sista helgen att fixa allt inför julafton. Ska bli mysigt med jul och att vi ska ha det hemma hos oss i nordanå tycker jag ska bli extra skoj....Det jag hinner det hinner jag och det jag inte hinner, det får vara......


dagens tanke om julen:

Julen börjar inte förrän den finns och känns i hjärtat   

    



                                                        

Kommentarer
Postat av: marie

Det viktiga är inte maten o pyntet utan att man är tillsammans<3

2010-12-16 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0