bye bye halsfluss...

Idag är det onsdag och halsflussen har börjat ge med sig...inte lika tjock i halsen längre men fortfarande lika snorig. Igår julpyntade vi här hemma med lite tomtar och annat. Brukar vänta till lucia i vanliga fall, men lika bra att göra det när vi ändå hade tid.



På kvällen igår kom mina kära föräldrar hit på lite glögg och julfika...mysigt!!!

Idag somnade faktiskt både jag och Elias om så vi vaknade inte förrän vid nio. Vilket betyder att det inte blir frukost förrän yio eftersom man inte får äta förrän en timme efter penicillinet...

Ska försöka ge oss ut en tur idag för imorgon är det dags för skola för Elias och jobb för mig. Det blir bara en jobbedag eftersom jag har ledig fredag...ganska skönt faktiskt, och då måste jag jaga julklappar!!!! Har köpt en del men har en hel del kvar också....

Mats och jag var och tränade ikväll. Johanna tränade i malmö tilsammans med en arbetskamrat från designtorget.

Imorgon är det julfest med jobbet på lets go i limhamn....ska bli väldans trevligt!!!

natti natti...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0