ösregn...

Vad har hänt sedan sist???? Låt oss se...inte så mycket tror jag... Elias blev hämmtad av mormor och morfar i onsdags kväll och sov över där tills på torsdagen. Mats och jag körde direkt ner till Falsterbo efter jobb för vår tanke var att vi skulle kunna grilla lite korv på stranden och kanske ta ett kvällsdopp....ibland blir det inte som man planerat...himlen öppnade sig , så det var bara att plocka fram elgrillen och grilla korvarna i tältet. Inte så dumt det heller egentligen...låter ganska mysigt när regndropparna smattrar mot taket. Johanna var också med. Hon hade tagit bussen till Höja och sedan åkt med mormor och morfar ner.



Igår var det då äntligen fredag...Fredrik passade lillebror....(tack snälla Didda). På eftermiddagen kom solen fram så vi satt ute och käkade pizza. Jag, Fredrik och Malin tog en tur till center syd .....inte mycket handlat där...tycker inte att jag hittar någonting!!!! Det som är rea är mest skit nu och höstkläderna har inte riktigt kommit in allt.....sån där mellanperiod kanske.... Mats hade satt upp en sektion staket när vi kom hem igen (med lite tjat då förstås ) hihi....längtar tills det blir färdigt.



Idag lördag vaknade både Mats och jag vid åtta...typiskt när man är ledig...men så blir det när man gått upp tidigt hela veckan. Mats somnade om , men jag tyckte det var lika bra att stiga upp. Tänkte bege mig ut på en morgonrunda men regnet öser verkligen ner....trist som tusan eftersom vi dessutom skulle gå på fest ikväll....hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0