morgonstund har guld i mun....

Vaknade sju i morse...inte så konstigt eftersom jag somnade i soffan igår kväll flera omgångar. Förmodligen en del på sömnkontot som låg efter under veckan som gick och så var vi ju på stranden och då blir man så där härligt sömnig...men idag är jag pigg!!! Bestämde mig för att gå upp och njuta lite av tystnaden...jag tycker det är ganska härligt ibland...

sitter och funderar över livet och hur lyckligt lottad jag är...Tänk så mycket man har att vara tacksam över....man tar så mycket för givet...

Tre underbara barn...Johanna som så troget arbetat hela sommaren...när hon sätter sig för något så fixar hon det...så är det bara...sköter skolan med sånt engagemang och det är så roligt att höra hur bra det går för henne...nu stundar snart ett par månader med praktik på designtorget som jag är säker på kommer att gå utomordentligt det med...

Fredrik som gick ut nian med strålande betyg...som nu påbörjat sina första dagar på entreprenör programmet...Fredrik som så ofta ställt upp nu under sommaren och passat sin lillebror...alltid lika skötsam och plikttrogen...

Elias som verkar kämpat sig igenom och förbi den oro som han haftt vad gäller fritids och skola...alla dessa mornar med en klump i magen och ibland tom kräktes han innan han väl kom iväg...så skönt att veta att han nu bekämpat dessa demoner...ett hårt arbete som han klarat själv...det är en sån glädje att se honom varje morgon...

vad ska man skriva...allt man skriver verkar så futtigt....jag vet bara att de betyder allt för mig och det är tre underbara ungar som är sååååå lätta att älska....<3<3<3

Ikväll har Annika, Magnus och lilla Isabelle varit här....så fort tiden går...sist vi såg Isabelle var hon bara ca två månade eller nårt och nu är hon 9 månader....sååååå söt!!!!











I morgon ska jag Johanna och mamma köra till Ullared...får se om man hittar något kul till resan kanske eller lite nytt i höstgarderoben...ska bli kul iallafall...

nu kallar sängen....jag var ju tidigt uppe i morse....

natti natti...

Kommentarer
Postat av: annmari



Du skriver inte något om din underbare man,utan honom hade du inte haft dessa undebara barn.Tänk

efter eller hur.

2010-08-23 @ 10:18:50
Postat av: Johanna

Vad var det för attack, farmor? Det du skrev nyss lät inte så värst snällt mot mamma tycker jag..



Hon säger ofta till pappa hur mycket hon tycker om honom och hur bra han är, dessutom så har hon skrivit tidigare i bloggen att hon känner sig lycklig över att ha just pappa som man.



Pappa är underbar precis som du skrev farmor, men det är faktiskt mamma också. Din kommentar lät väldigt mycket som ett påhopp...



Jag vill inte börja tjaffsa om detta nu, men jag ville bara påpeka det, för hade jag varit mamma så hade jag tagit väldigt illa upp av din kommentar.



Puss och kram.

2010-08-23 @ 19:33:51
Postat av: susanne

tack gumman <3<3<3

2010-08-23 @ 19:36:11
Postat av: susanne

blir bara så himla ledsen hela tiden...

2010-08-23 @ 22:34:39
Postat av: annmari



Det var inte meningen som ett påhopp,tråkigt att du känner så, för det var inte meningen .FÖRLÅT .

2010-08-24 @ 11:02:24
Postat av: susanne

tänk på vad och hur du skriver annars är det bättre att låta bli.....inte bara jag som reagerade på vad du skrev...

2010-08-24 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0