höstigt...

Känns så höstigt ute...moln, lite blåsigt...det kan väl inte vara så att den redan är här.... Mats och jag startade morgonen med en promenad idag och då var det en hel del sol. Precis som igår så försvann den och molnen tog över.

Städat idag med...tycker detär det enda man gör när vädret är trist. Ieftermiddags tog Mats , jag och Elias en runda till Dalby stenbrott. Häftigt ställe faktiskt!!! Man får se var man sätter ner fötterna för det är inget ställe som jag skulle vilja tappa balansen och trilla ner från kanten...undra hur djupt det är. Synd att inte solen lyste för då ser man hur grönt vattnet är...









massor av söta blåklockor...plockade jag alltid i Falsterbo när jag var liten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0