att det alltid ska vara nåt....

Igår var jag och en arbetskamrat i Svedala och hälsade på Susanna. Mycket trevligt hade vi och vi fick himla god mat...Grekisk kyckling med sallad och vitlökssås...som om inte det vore nog fick vi en mycket smarrig äppelpaj också....gissa om jag var mätt....vill inte ens tänka på hur många kalorier jag stoppade i mig, men mätt var jag!!!

Mitt undeliga bett eller vad det nu är ser inte så trevligt ut....kliar, ömmar, rodnat och en stoooor vätskefylld blåsa som är stenhård....vad tror ni att jag gör???? SÅKLART BÖRJAR GOOGLA OM VÄTSKEFYLLDA BLÅSOR, INSEKTSBETT OSV....DET SKA MAN INTE GÖRA!!!!!! ....men man gör ju det för att man vill hitta något som kan förklara och lugna en....men såklart så hittar man de mest fruktansvärda bilder och sjukdommar....kan inte låta bli att tänka på vad det skulle kunna vara för hemskheter trots att jag försöker att låta bli....Inatt låg jag med alsolspritskompress för att jag hoppades på att blåsan skulle dra ihop sig men det hände inte ett dugg. Man ska ju iallafall inte sticka hål på den även om det kliar i fingrarna...hoppas det försvinner lika plötsligt som det kom...ska försöka lägga in en bild så ni får se hur äckligt det ser ut....bläääää

Konstigt att det alltid är något man ska oroa sig för.....eller är det bara jag som är så....ibland känns det som att jag alltid måste plåga mig med än det ena och än det andra....varför????

Idag har jag arbetat trots att jag egentligen skulle varit ledig...blev fel i schemapärmen...strunt samma!!!! Nu kan jag ta den dagen när det är dags för oss att resa till Aalcudia...jo, det är sant!!! Det har glömt att berätta...Mats, jag och Elias åker den 4 sep men tyvärr utan Johanna och Fredrik. Kommer verkligen att kännas konstigt...första gången vi reser bara halva familjen. Kanske kan det vara bra för Elias att ha mamma och Pappa alldeles för sig själv en vecka...men jag kommer garanterat att sakna Johanna och Fredrik...

Mats och jag har varit och handlat lite nya växter till trädgården...inte klokt att man ska köpa höstblommor redan...löven faller gula till marken och regnet strilar var och varannan dag...stackars alla som får in vatten i sina källare....

Johanna har nyss varit ute och övningskört med Mats. Fredrik är i Malmö och kollar hur han enklast tar sig till sin nya skola som börjar på torsdag...tänk att sommarlovet är slut nu....

ikväll har vi frossat i glass och jag måste erkänna att jag fått en ny favorit...sia glass vanilj chokladkola....


natti natti...

Kommentarer
Postat av: annmari



då kanske vi träffas på Alcudia innan ni åker hem,hoppas att dina utslag går bort .

2010-08-18 @ 10:34:22
Postat av: Anonym

Ja, det gör vi nog...

2010-08-18 @ 16:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0