valborgsmässoafton...

Jobbade min femte dag på raken idag...puh!!! Stängde min "reception" vid ett och sade att nu får ni klara er utan mig...

Körde en liten sväng bort på burlövs center men jag var så trött i kroppen så jag valde att köra hem och koppla av en stund i soffan...

Som sagt så är det valborg idag och vädret visar sig inte på samma trevliga sida som igår...det både blåser och regnar...inget kul!!! Hoppas det blir bättre till kvällen så vi kan vara med och kolla på bålet och grilla korv hos Lotta och Uffe ikväll.



Hej igen!!! vi struntade i bålet. Körde och köpte hem pizza och hyrde videofilm....mycket skönare...och så slapp man lukta rök i flera dagar efteråt...(lite överdrivet kanske)...men men...

natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0