soooooool!!!!!

Soooooolen strååååååålar!!!!!....och jag är ledig!!!!!! Känner på mig att detta kommer att bli en bra dag!!!! Tänk vad lite sol och ledighet kan göra....synd bara att resten av familjen jobbar och går i skolan....bara lite värme som saknas också...

Mats rengjorde pooolen, satte igång pumpen och fyllde på mer vatten i helgen...trädäcket är högtryckstvättat och ska nu bara oljas in....snaaaart snaaaart....jippie!!!

Ska köpa lite nya utekrukor ...jättefina, svarta i konstrotting som matchar de nya matstolarna som vi köpte i somras. Tänkte sätta de blå krukorna på gaveln istället för de matchar ju markiserna...tror det kommer att bli jättefint. Kommer bilder när det är färdigt....

Nu ska jag börja dagen med en lång runda....



Ja, dagen blev riktigt bra!!! Efter rundan blev det frukost och sedan gav jag mig på veckans stryktvätt och den högen var ganska rejäl om man vill uttrycka sig milt...ett par timmars jobb men kollar man lite på tv samtidigt så funkar det hur bra som helst.

På eftermiddagen gick jag ut och satte mig i solen en stund...riktigt varmt i solen så man kunde tom slänga av sig tjocktröjan...härligt!!!

Träning i Lomma när johanna kom från skolan. Måste säga att jag är impad att jag klarar så mycket på löpbandet faktiskt...undrar om jag fixat det innan min hjärtoperation....tror knappt det...

natti natti...


Kommentarer
Postat av: annmari

visst är det skönt i solen roligt när man kan vara ute.

2010-04-13 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0