solig..ledig dag...

Härligt med ledig dag....och en solig sådan dessutom. Tog en morgonpromenad efter att barnen åkt till skolan. Jättehärligt!!!

Årets första arbetsdag i trädgården idag. Rensat rabatterna och krattat i jorden...blir så fint efteråt!!! Kunde inte låta bli att ta lite härliga vårbilder....tänk vad lite sol kan göra....



mina röda trädgårdsstövlar...







massor av knoppar i röda vinbärsbusken...





Då var det då äntligen dags att inviga de nya träningskorten. Jag kände mig inte direkt hemma på anläggningen på värnhem så idag körde vi till Lomma. Jag blev positivt överrakad.  Precis lagom stort för mig. Johanna och jag provade på en del av maskinerna och sedan blev det både crosstrainer, cykel och slutligen en rejäl runda på löpbandet...gick hur bra som helst!!! Var lite vinglig i benen efteråt bara...minst tre fyra ggr i veckan...sen så!!!




ser fram emot ännu en ledig dag imorgon också...och solen får gärna lysa....

natti natti...






Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken härlig dag!!!Var också ute o pysslade lite o fotade men mina bilder får ju vänta lite,av förklarliga själ.Snygga stövlar,förresten :)

2010-04-07 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0