låååååångfredag...

Bara jag som jobbat idag...resten av fam Palmér är lediga hela påsken. Mycket lugnt på jobb så jag passade på att beta av lite på min flex. Körde hem vid tolvtiden. Ledig lör och sön.

Fredrik är jättepigg nu och det är underbart att se. Igår var han med Malin i Malmö när hon klippte sig och sedan ville han att jag skulle klippa honom. Det blev hur bra som helst...Pratade med en utav läkarna som var med på Fredriks operation och han sade att det tar minst fyra fem veckor innan svullnaden lägger sig....skönt att höra...man funderar ju såklart...han ska på återbesök 28 april.

Igår målade Elias rosor på kinderna och små söta fräknar...på med en hatt och påskfjäder och egenhändigt gjorda små påskhälsningar och sedan besökte han grannarna här i gatan. Efter en halvtimme var han tillbaks med med 75 kronor, banan, russinpaket och lite påskgodis...man kanske skulle prova på det där själv...undar om man fått något...haha!!!



Johanna är i malmö med några från klassen. De skulle luncha på Jensens...kul!!!

Solen lyser så fint, men det blåser jättekallt ute...Har inte pyntat så mycket faktiskt...påsken är så himla kort. Lite gula fjädrar i trädet där ute och lite påskris inne. Påskliljor och ett par hönor...det räcker utmärkt tycker jag....vi är ju bortbjudna både påskafton och påskdagen...


Kommentarer
Postat av: Marie

Påskpynt har jag aldrig varit så mkt för.Har satt en kruka med påsklijor på trappan bara.Vi ses i morron!!!!

2010-04-02 @ 19:06:07
Postat av: nettan

så fin sidan blivt ,.. kram N

2010-04-03 @ 09:22:14
URL: http://olssonsivinninge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0