kallt igen...

Välbehövlig ledig helg!!! Igår kväll somnade jag i soffan runt åtta och vaknade vid tolv....totalt medvetslös!!!! Såååå trött!!! Trodde inte att jag skulle kunna somna om när vi gick och lade oss, men jodå...sov till åtta i morse. Lät Mats ligga kvar och fixade frukost till Elias och så gick jag ut på min morgonrunda. Idag var det mössa och vantar som gällde igen...kallt!!!! Brrrrr!!!!

Elias var på bowlingkalas på Entré tolv till två och då passade jag och Mats på att gå en tur bland butikerna. Hann även med en lunch uppe på foodcourten. Gissa om Elias var lycklig när vi hämtade honom. Han hade vunnit ena omgången...stolt som en tupp!!!

Hade planerat en massa trädgårdsjobb men inte direkt något väder att vara ute i....kanske får ta till favoritsysslan strykning istället...känner mig faktiskt ganska trött även idag....vårtrötthet kanske????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0