fredag..fredag...wiie!

ÅHHHHHH!!!!! sååååå sköööönt med fredag!!!!!! slutade lite tidigare idag på jobb!!!!! Så jäkla stressigt varje dag....känner hur jag går upp i varv och pulsen jobbar på högvarv!!!! Samtidigt som det är kul så orkar man inte med det i längden ....helt slut i skallen när man ska hem till sin familj....

Tänker ofta på vad en klok man en gång sade: man ger 110% på jobb och sedan kör man hem ,helt slut till sin familj som egentligen är det som betyder mest för en...och så har man helt slut på både ork, lust och energi...så ska det ju inte vara....så sant så sant!!!

Johanna och jag körde och tränade. Lite folk på gymmet och jag måste säga att vi är oerhört disciplinerade och kör stenhårt minst en timme...ska bli kul och se om det ska ge resultat på vågen...tyvärr inte ett enda litet hekto hittills...men det är väl bara att vänta tålmodigt...skam den som ger sig...

Åt smaskig middag som Mats fixat...grillade kotletter, klyftpotatis, ädelostsås, grillad paprika, sallad och färsk sparris...mmmmm...

nu är det fredagsmys i soffan som gäller...

förresten...här kommer veckans höjdare...haha...mats målade just Johannas tånaglar röda...vad tycks??? kansk ska passa på jag också...






Kommentarer
Postat av: marie

Haha.....trodde jag aldrig jag skulle få se!!!

2010-04-26 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0