ännu en ledig dag...

...känner inte det minsta för att jobba helg....usch och fy!!!! Nu när vi gick tillbaks till var tredje helg så blev tiderna sämre. Jobbar fre kväll...lör dag och delad tur på söndagen...blääääää!!!!

...men idag har jag iallafall varit ledig. Startade dagen med morgonpromenad. Kändes riktigt bra i  kroppen idag trots träningen igår. Var en runda på coop och handlade hem lite matvaror men annars har jag inte gjort något speciellt.

Ligger i soffan med världens mensvärk just nu...inget kul!!! När jag har min mens blir jag helt förändrad...känner mig riktigt ledsen och deprimerad och skulle kunna gråta för precis allt...känner mig totalt värdelös!!!! riktigt jobbigt!!! Känner inte igen mig själv och kan inte styra över det själv...



ingen större förändring under kvällen, men tog två panodil så det blev lite mindre ont iallafall. Mats mossrev gräsmattan och jag skulle egentligen krattat. Typiskt!!! Det är bland det bästa jag vet att kratta en nyriven gräsmatta...ser så luftigt och fräscht ut. Kanske att vi tar den en gång till en annan dag så att jag får stillat mitt "krattsug"...haha!!!

Jag och Elias passade på att spela spel på kvällen. Det blev både lusen och ett annat som jag just nu glömt bort namnet på...men han fick det av Fam Boström i födelsedagspresent och det ä faktiskt riktigt roligt...hade en mysig stund tillsammans iallafall...nu sover han gott i sin säng...


natti natti...imorgon är en annan dag...


 


Kommentarer
Postat av: Marie

Jobbigt med såna där kvinnobesvär.Kan du inte prova med P-spruta,då slipper du mensen.Kul att ni gillade spelet!!!!

2010-04-09 @ 10:48:31
Postat av: susanne

nej...mensen är inte problemet utan mest känslorna...

2010-04-09 @ 11:57:46
Postat av: Marie

Men utan mensen försvinner väl det också,i alla fall kan man ju tycka det.

2010-04-10 @ 18:33:09
Postat av: annmari



det är inget roligt med mensvärk,finns inte mycket att göra åt det. kram

2010-04-11 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0