ny vecka...

Ny vecka....Fortfarande hemma med Elias. Ganska kass när han vaknade i morse.....och nu pratar han som om han har en tennisboll i munnen....jättetjockt!!! Fredrik har studiedag idag så jag passade på att gå en runda så att man kommer ut lite i omvärlden....soligt och vackert väder men fortfarande ganska blåsigt...Elias och jag badade när jag kom hem igen. Inte gjort något speciellt annars förutom det vanliga då...tvättat, tömt diskmaskinen, plockat undan....börjar kunna detta nu....längtar efter mina kära arbetskamrater!!!!!



Mina föräldrar tittade in en liten runda med en jättefin vit orchide....min favorit!!! sitter och väntar på att klockan ska bli 18.45 ska ut på kvällspromenad med kära grannen Lotta....så längesedan vi gick tillsammans. Saknar våra samtal....ska bli trevligt!!!

natti natti...

Kommentarer
Postat av: Grannen Lotta

Visst var det mysigt igår, både vädret, vindstilla, och ditt underbara sällskap!!! Hoppas Elias snart mår bättre och så han slipper ännu mer halsfluss. KRAM!!!!

2009-10-06 @ 14:56:44
Postat av: Annica

Saknar dig på jobb :o)

2009-10-06 @ 22:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0