lördag...sverige mot danmark...

Startade lördagen med en härlig morgonpromenad. Inte vägt mig på evigheter så tyckte det var dags....fortsatt sakta neråt 4,5 ca trots mycket stillasittande nu när jag varit hemma med Elias. Mats och jag var en runda på entre och jag hittade ännu en svart axelbandslös klänning till festen...nu blir det svårt att bestämma sig....dessutom hittade jag svarta högklackade skor (cindy crawford). Verkligen tur med shoppingen idag...



Idag är det fotbollsduell mellan sverige och danmark....tror det blir kvällens höjdpunkt!!!! Ska bli spännande...Mina föräldrar kommer på middag ikväll...

Elias blir piggare för varje dag...härligt!!!!



Trots att vi hejade på sverige allt vad vi kunde så blev det 1-0 till danmark. Bara att gratta vårt kära grannland och hoppas på tur att vi går vidare ....

natti natti...

Kommentarer
Postat av: annmari

ja det var ju skönt att Elias är bättre

2009-10-11 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0