helg igen...

Då var det äntligen helg igen...vart tog denna veckan vägen? Hela...och då menar jag heeeela tisdagen tillbringades i Ullared. Massor av shopping, mycket skratt och många fikapauser. Var inte hemma förrän vid tiotiden. Nöjd men trött....

Jobbade i onsdags. Jobbade i torsdags och hade sällskap hela eftermiddagen av en gräslig huvudvärk. Mats var på utbildning i Östra grevie och var borta över natten. Jag hämtade elias på fritids. Johanna och jag körde och handlade på coop och sedan gräddade jag pannkakor  som vi åt med sylt och vispgrädde.

Imorse var Fredrik snäll och gick upp lite tidigare och såg till att lillebror kom iväg till skolan...Haft två hektiska dagar på jobb...så skönt att det är fredag. Fick bli hämtmat idag...pizza.

Har såååå ont i magen!!!! Den trevliga veckan inleddes idag....det enda positiva med menstration är att utan den skulle man inte ha kunnat få så fantastiska barn....så då är valet enkelt!!!! hellre lite mensvärk än utan mina älsklingar....




Kommentarer
Postat av: marie

Nä sina älskade barn vill man inte vara utan<3

2009-10-23 @ 22:30:19
Postat av: susanne

nej...aldrig...

2009-10-24 @ 09:09:50
Postat av: annmari



håller med

2009-10-24 @ 13:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0