Fredag och fridag...

Idag var alla fria utom Mats...Hade sett fram emot lite sovmorgon men Elias är som en inställd klock och kom klockan sju. Efter frukost så tog jag en morgonpromenad i den härliga hösten....underbara färger ute nu....



Johanna och jag tillbringade dagen på entré och burlövs center....shopping och fika....trevligt!!!! Storebror var hemma och passade lillebror.

Mesta delen av kvällen gick åt att laga mat till festen i morgon. Två potatisgratänger, två skaldjurspajer och en braspanna med kärleksmums....inte helt enkelt när ugnen börjar strejka....vill inte gå upp i grader. Tur att man har så snälla grannar...tack Lotta och Micke!!!!! <3<3<3

Idag har mina tankar varit hos en vän till mig som haft en tuff dag idag....hoppas att allt gått bra....<3<3<3

natti natti...

Kommentarer
Postat av: marie

Trevlig halloween......<3

2009-10-31 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0