Trodde det skulle bli en heldag på stranden...

Solen den lyste så fint i morse. Vi började rusta oss för en heldag på stranden i Falsterbo. Körde och handlade lite till fika. När vi kom ut var det totalt igenmulet och inget blått så långt ögat kunde skåda. Bestämde oss ändå för att åka ner. Vi stannade inte mer än 2 timmar på stranden , men vi hann iallafall med att äta och herrarna i familjen tog sig ett bad. Åkte till mina föräldrar och blev bjudna på grillat....mums!

På kvällen hade vi föräldramöte hemma hos Alex nu inför Turkietresan. Jättetrevligt att träffa flickornas föräldrar. Verkade som vi hade rätt så lika regler om vad som gäller. Alla verkade nöjda och glada. Skönt! På onsdag är det dax!!!! Hjälp! Kan inte förneka att jag känner ett uns av oro i magen när jag tänker på det....min lilla flicka....Det kommer säkert att gå jättebra.

Har ägnat kvällens sena timmar åt min favoritsyssla....att stryka. Vi ska ju också iväg i veckan så man vill ju ha allt rent och fint innan det är dags att packa. Snart kommer nog Johanna hem. Hon och Christopher har varit på bio ikväll.

                                                              natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0