söndag och sista arbetsveckan närmar sig...

Gick upp lite tidigare idag...inte för att promenera dock. Johanna och hennes kompis Alex åkte  till Stockholm i morse. Man är ju lite spattig och undrar om hon packat det, packat det....tonåringar har ju en tendens att vara lite förvirrade emellanåt....förlåt Johanna!  Hoppas de får en trevlig tur...älskar di gumman!!!!



Nu har Johanna hört av sig och allt var bara bra. Nu ska de bara ta sig från Arlanda till stockholms central där Alex pappa ska hämta dem. Ikväll skulle de till gröna lund ...kul!  Hoppas att det inte regnar på dem. Här hemma ser det ut att bli en rejäl skur snart. Elias och hans kompis Elias J har badat i poolen hela fm. Varmt och gott 25 grader!!! Får kanske bli ett kvällsbad med tända lyktor ...mys!!!!

Solen den vågade sig faktiskt fam en timme eller två på eftermiddagen. Låg och gottade oss i solen....häääärliiigt! Just nu håller Mats på att grilla kycklingspett och jag står för sallad med nypotatis, parmesan, valnötter och annat gott.  Blir till att sitta ute för solen den lyser igen....

Blev inget mysigt kvällsbad. Hade glömt att Mats skulle jobba inatt. Blev tv och schweizernöt med mina pojkar. OJOJOJ, Vad jag blev mätt!!! Inte bra....Nästa vecka är det dagliga promenader som gäller och därmed basta!!!!
Förbereder mig på en hektisk jobbevecka som samordnare.


Natti natti!!!                                     Chokladmonstret i mig.....bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0