solig onsdag...

Haft en jäktig men ändå ok dag på jobb. Mats har varit ledig idag. Johanna och Christoffer har åkt till Blentarp och ska sova hos Mats föräldrar en eller två nätter. Grillade och satt ute i trädgården och åt....så mysigt! Känns lyxigt bara att kunna sitta ute för det är inte så många dagar under ett år man kan det. Hade en stor hög med nytvättat som behövde strykas så det var bara att sätta igång. Det blir en hel del tvätt när man är fem i familjen....men det är klart alla stryker inte allt som jag gör. De brukar tycka att jag är galen på jobb när de hör vad jag gör....Kanske knäppt, men jag gillar inte skrynkliga kläder bara....

Imorgon är båda Mats och jag lediga. Ska bli jätteskönt. Ska till frissan direkt på morgonen sedan ska vi packa picknickkorgen och åka ner till Falsterbo. Hoppas att det blir riktigt soligt och fint väder. Kanske blir sommarens första bad i havet. Väldigt sent för att vara vi....

På kvällen blir det kubbturnering och korvgrillning med jobb i Pildammsparken....kul!

Natti natti!

                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: johanna

inte ff, mammsii.. det är ph!

2009-06-24 @ 22:54:03
Postat av: Anonym

ojoj!!! Skärpning!!! Hoppas ni haft en mysig dag....kram!

2009-06-25 @ 09:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0