midsommarafton....

Ojoj, vad vi sov länge! Vaknade inte förrän halv tio. Då är man kanske utvilad inför midsommarfirandet då. När Mats gick ut för att hämta kvällsposten för en stund sedan höll han på att krocka med en jä....la duva som satt i sig varenda röda vinbär på vår buske. För jä.....ligt ! rent ut sagt. Dör var säkert 200 klasar med stora fina röda bär. Hoppas den fulingen får ont i magen och avlider....blir så ledsen.

Nu får jag sätta lite fart så tiden inte springer ifrån mig....

Trevlig midsommar allihop!!!!!                                                         


Har haft en bra midsommarafton trots allt. Precis när vi skulle sätta oss i bilen och köra till Falsterbo så öppnade himlen sig....som det regnade. Lagom framme och barnens midsommarfest skulle börja så slutade det faktiskt . Det blev sång , dans och lotterier. Elias tog säkert lotter för 100 kronor för att till slut vinna några småvinster. Han var iallafall nöjd och glad. Solen lyste över oss när vi satt ute och åt av all den goda maten....vilken tur!  Elias träffade två killar från sin skola som också firade midsommar i Falsterbo. De var tillsammans så gott som hela dagen. Körde väl hem vid elvatiden och det var såklart jag som fick vara chaufför...haha!

Nu säger jag natti natti.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0