äntligen fredag...

Tror ni inte att jag somnade om när klockan ringde i morse!!! Jag som aldrig försover mig...så gör man det sista dagen innan semestern. Jaja...jag hann iallafall även om jag fick lägga på ett extra kol. Har gjort så fint på mitt rum på jobbet. Eller rättare sagt mitt och Åses. Har försökt organisera det och underlätta för oss båda att hitta bland allt. Jag är jättenöjd och hoppas bara att Åse blir detsamma när hon kommer nästa vecka.

Var hos frissan och klippte mig direkt efter jobb. Nu är jag äntligen redo för semester. Hoppas på mycket sol och vackert väder....men det gör väl de flesta.

Johanna och Christoffer kommer hem från Blentarp ikväll men först skulle de Mellanlanda i Malmö och kolla fotbollen Sverige - England. Just nu kan jag säga att det går mindre bra för Sverige....ligger under med 3-0. Jag har inhandlat mig en landslagströja för morgondagens fest...sporttema. Ska tydligen spela massa wii sport. Synd du inte ska med Anna, du verkar ju vara en hejare på det...Gissa om jag har ombyte med för kvällen. Känner mig inte så fin i fotbollskläder. Jag gillar ju att klä upp mig.

                                

Just det...glömde säga att Mats ska vara boxare......

Jäklar vad spännande matchen blev helt plötsligt. Sverige lyckades vända matchen till 3-3 . Blev förlängning  och avslutades till sist med straffar som slutligen vanns av England.....såååå spännande att tom Mats som är totalt ointresserad av sport. satt som på nålar.

Natti natti...
                                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Marie Boström

med bar överkropp då,eller?

2009-06-26 @ 21:19:22
Postat av: Anonym

va??? Menar du om mats ska ha bar överkropp? Nej, nej han ska ha svarta boxningsshors och linne. Huvudskydd och Handskar har han lånat av Christopher.

2009-06-27 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0