tisdag...carlshamn!!!

Idag blir det mest packning på fm. Jag och min kära väninna Karin ska åka en snabbis till Carlshamn. Karin bodde där i två år när hon läste till syrra. Förra sommaren var jag och hälsade på, men nu har hon ju sålt sin mysiga lägenhet och flyttat till Malmö. Det är vi många som är glada för, hon är en pärla!!! Dessutom har hon ju börjat jobba på min avd...toppenkul!!! Vi ska bo  i hennes kompisars villa, för de är på cypern. Antar att det blir shopping, god mat med lite rött samt någon skogspromenad. Ska bli jättekul!!! Tar tåget vid halv fem i em....Ses snart igen.....


Kommentarer
Postat av: farmor



hoppas ni får det mysigt i Karlshamn alltid att komma hemifrån en dag eller två.

ha en skön dag . kram.

2009-07-21 @ 11:20:13
Postat av: marie

Rolig bild....riktiga skvallertanter.

2009-07-21 @ 12:43:23
Postat av: Anna

Hoppas ni har det bra! kram!

2009-07-21 @ 20:46:41
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0