tisdag...

Ännu en jobbedag är avklarad...lite lugnare idag. Mats och Elias var på bio i em och kollade Ice age. han var superlycklig!  Varm och solig eftemiddag. Åt middag ute i trädgården. Tog ett varmt bad på kvällen...skönt!!! Mats och Fredrik tog en runda med motorcykeln. Jag har inte varit ute och åkt  sedan i början av maj. Blir säkert  fler sköna sensommarkvällar så man kan köra rundor.  Imorgon ska jag fördöka gå lite tidigare från jobb för mamma och far ska bjuda på middag. Johanna och Christoffer ska sova över hos dem från ons till fre. Hoppas de får fint väder. Jag har ledig dag på torsdag så då hoppas jag på en riktig stranddag.....

    natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0