tandfen var här i natt...

Skulle gå upp tidigt för att ta en morgonpromenad. Vad tror ni hände....just det! Susanne somnade om och sov ända till klockan nio....skit! Tycker att det blir för sent att gå ut vid den tiden. Blir kanske en kvällsrunda istället.

Jodå! Tandfen hade varit här inatt och lagt en guldtia i vattenglaset. Elias var stolt som en tupp och stoppade glatt ner den i sin plånbok. Även framtänderna är ganska lösa så det kan nog snart bli lite mer pengar....

Kollade vädret i kvällsposten. Såg inte alls så lysande ut på hela nästa vecka heller....De visar olika i alla rapporter. Verkar som om helgen kan bli sådär halvbra, men det är inte så varmt precis. Det är väl bara att vänta och se helt enkelt...svensk sommar!!!!

                                                                     

Var och köpte nya stolar till vårt utemöblemang. Det blev svarta konstrottingstolar med dynor....jättefint! Får ju muntra upp sig med något i höstvädret. Hoppas nu bara att man kan använda de fina utemöblerna också....

Ska grilla ikväll och så har jag bakat två smarriga kakor till desset. Kladdkaka och sommartårta med färska jordgubbar och kesella och vispgrädde.....mums!!! Man kommer ju att rulla efter den här semestern....

                                 

Mats och jag gick bangarundan mellan maten och desserten. Imorgon ska jag väcka Mats och dra med honom på en morgonpromenad. Det är så skönt att starta dagen med det så jag vet inte varför jag kommit av mig med det när jag var så flitig innan...

Natti natti....

Kommentarer
Postat av: Grannen Lotta

Åh, så han lurades inte denna gången med tanden utan han tappade den verkligen. Vilken tur att tandfen hittade till Nordanå:-)



Felix har sju tänder lösa nu. Det blir en stor utgift för tandefen om alla åker samtidigt:-)

2009-07-11 @ 12:30:56
Postat av: susanne

Ja...det lär bli dyrt att flyga till nordanå då för Elias har minst 4 lösa till....

2009-07-11 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0