sol, sol, sol...och värme...

Lite mulet i morse, men jättevarmt! Mats och jag tog en morgon promenad till copp för att handla lite smått. Blev mer än vi tänkt så det blev ett par kassar att bära...extra motion. Idag skulle man ju tillbringat dagen på stranden men det blev lite mycket  sol idag så vi satsar på morgondagen istället. Fredagen har de också lovat sol, så vi hoppas på det.

Johanna och jag åkte till nova för lite shopping men hittade inget speciellt. Blev fika på espressohouse. Körde inom burlöv center på hemvägen men hittade inget där heller....så sparade man de pengarna!

Fick ett ryck och storstädade hela huset mitt i sommarhettan. Gäller att passa på när man väl fått tummarna loss. Känns bra nu efteråt. Nya sänkläder i sängarna....häääärligt!!!! Skulle kunna byta sängkläder varannan dag. Speciell känsla att krypa ner i nytvättade lakan...eller hur?

Fredrik har börjat måla det nya staketet. Behöver strykas två ggr, så det tar sin tid....men fint blir det! Johanna ska också måla....

                              

Kommentarer
Postat av: Grannen Lotta

Jag sa till Fredrik att ta ordentligt betalt nu när han målar;-)KOmmer bli bländande vitt och fint och er plånbok tom!!

Och tack än en gång för att barnen får bada. Dom är SÅ tacksamma. Verkligen gulligt av er. kramkra

2009-07-16 @ 08:37:19
Postat av: Marie Boström

Ja det e bra,ta nytta av dem så länge ni kan.Kan ni inte ge Elias en pensel också?Nä nu var jag taskig, men visst e det bra med lite hjälp ibland...

2009-07-16 @ 17:24:28
Postat av: Anna

Du har rätt i att det gäller att ta vara på de (få) dagarna man faktiskt får ett städryck, då gäller det att ta vara på det och så får man rätt mycket gjort, man blir iaf nöjd efteråt.

Ha en skön helg! Kram

2009-07-16 @ 22:49:35
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0