sista semesterveckan påbörjad...

Idag har Mats, jag, elias och Fredrik varit i helsingör. Perfekt väder...sol och moln, men inte så kallt. Det är så mysigt att strosa omkring i Helsingör. Åt middag på en italiensk restaurang....mums! Träffade på Marie och Emmelie. Jag visste att de också skulle dit idag men inte trodde jag att vi skulle springa på varandra. Elias visade stolt upp sin glugg för Marie och vips så var han 10 kronor rikare..... Gissa hur mallig han var sedan Marie...det var snällt! När vi kom tillbaks till Helsingborg regnade det och gjorde så hela vägen hem. Då har vi nog haft tur med vädret.



På kvällen kom mina föräldrar hit på fika.De var hemma om från Falsterbo och skulle sova i stan , så det passade bra.
Är så oerhört glad att mamma mår bra denna sommaren. Även Far såklart för om den ena inte mår bra så påverkas ju båda två. Förra sommaren och hösten var inget kul. Det vill jag inte uppleva igen....Älskar er!!!!



  Alcudia  aug 09...

natti natti!

Kommentarer
Postat av: marie

Ja ,man vill ju att de ska vara friska o pigga så länge som möjligt.Våra kära föräldrar....

2009-07-21 @ 12:41:48
Postat av: johanna

Så fina de är. mormor och morfar <3

2009-07-24 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0