onsdag...

Mats skjutsade mig till jobb i morse...lyx!!! Ännu en hektisk dag. Så fort man löst tio problem så dyker tio nya upp....känns trots allt  ganska bra när man fixat det. Hann inte ta lunch så jag gick vid två. Mats och Elias hämtade mig sedan körde vi direkt till stranden i Falsterbo. Stackars Fredrik kunde inte följa med. Han har kännt sig krasslig och haft feber i två dagar nu...Johanna och Christoffer var också där. Lite soldis när vi kom, men det klarnade upp efter ett tag. Hade sån tur att piratskeppet som säljer glass stannade precis där vi låg på stranden. Det blev två sköna timmar på stranden iallafall.

 piratskeppet...

Blev bjudna på god middag hos mina föräldrar. Fläskfilé, sås, potatis och massa goda tillbehör...mums!!! Körde hem vid åtta. Mats körde och jobbade medan jag fick en lugn kväll med killarna. Fredde fortfarande krasslig...hoppas han är piggare imorgon.

Ska bli superskönt med en ledig dag imorgon....


                                                              natti natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0