ledig dag...

Åh, så skönt att vakna utan klockans ringsignal....storm ute idag!!!!  Hela trädgården är full av löv, så man nästan skulle kunna tro att det är höst. Sitter och funderar på om man skulle ringa om en tid på vc till Fredde ,men han sover ju fortfarande. Inte lönt att ruska liv i honom och fråga hur han mår för det är nog ingen som skulle svara toppen just när man blivit väckt....får helt enkelt vänta och se när han vaknat. Man kan ju inte låta bli att tänka på svininfluensan. Influensasymtom som influensasymtom....hur ska man veta skillnaden??? Han har ju inte varit utomlands och ej heller med någon annan som varit iväg, men man kan ju aldrig veta. Håller tummarna att det är samma gamla goa krya Fredrik som vaknar upp idag....


en go glad gris....utan svininfluensa.....

Fredde var lite lite piggare men fortfarande hängig och jätteförkyld . Huvudvärken vill inte heller ge med sig.

Mats och jag körde till burlövs center och handlade mat men det blev även lite kläder. Mats fyndade en skjorta och jag hittade byxor och tröja.

Festade till det med kinamat ikväll. Blir ju lite lillördag när både Mats och jag ska jobba helgen. Har skalat de sista äpplena och ugnen går på högtryck med ett stort antal äppelsmulpajer. Som jag sagt tidigare....är ni sugna så bara kom....

ha det gott och natti natti...

Kommentarer
Postat av: marie

Hoppas han mår bättre....<3

2009-07-30 @ 16:52:30
Postat av: Anna

Hampus klagar oxå på ont i halsen och jag börjar känna i min med. Drygt! Jag känner som du, man kan inte låta bli att tänka tanken med svininfluensan..usch usch, hälsa honom så gott.

Kram!

2009-07-30 @ 18:02:32
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0