jobbångest...

Sista semesterdagen!!!!!! ÅNGEST!!!!! inget strandväder idag heller....sov länge i morse efter en rolig men sen kväll. Bara tagit det lugnt hela fm. Har förresten letat upp filmerna från när Elias var liten nu. Vi hade lagt de på ett annat ställe bara. Tittade lite på det nu på morgonen. Får bli mer sedan.

Ska köra ner en tur till mina föräldrar i Falsterbo. Har knappt varit där i sommar. Saknar de där härliga sol och baddagarna jättemycket.....Kan kanske gå en strandpromenad om inte annat.....

                                                                                                                                                            
Trots att solen lyste med sin frånvaro så blev det en härlig dag i Falsterbo. Alla tre barnen var med....kryss i taket!!! Körde inom till mina föräldrar först, sedan gick vi ner mot strandbaden. Var inne och tittade på den nya byggnaden. Jättefin!

 STRANDBADEN...

Jag hade tagit med äppelkaka och vaniljsås som vi festade på nere på stranden....



 min käre far...

 min kära mamma...





Vi hade sån tur att det var sandslottstävling just idag. Kunde ju inte låta bli att gå och kolla på skapelserna. Här är några exempel....









massor av nyfikna människor som ville titta på skapelserna...

En jättemysig avslutning på semestern. Körde hem och fixade middag. Nu har vi ätit och ligger på soffan och förbereder oss mentalt för att imorgon börjar vardagen igen. Hela augusti är ju faktiskt kvar.....och kanske en och annan soldag om man har tur...

natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0