hela familjen samlad igen...

Äntligen är familjen hel igen!!! Vi hämtade Christopher på vägen inatt. Det var stängt i det där rummet på andra vån där man kan stå och titta in där de får sitt bagage. Fick stå och kika där vid passkontrollen istälet. De såg smått sömniga men härligt solbrända ut när de äntligen kom. Kändes som en hel timme innan de fått sina väskor och jag kunde få krama om henne. Det blev mycket prat hela resan hem och vi var nog inte i säng förrän vid tretiden. Verkade iallafall som att de hade haft det jättebra och var nöjda med allt. Om jag inte har helt fel så lär man inte se henne så mycket idag heller då de förmodligen kommer att sova halva dagen och sedan är det nog pojkvännen som står högst i rang....





Det blev utfykt för hela slanten idag med mina föräldrar. Första stoppet blev Ystad. Tog en snabbis in på scorette och vips så hade jag fyndat två par skor för priset av ett...600 kr istället för 1200 kr....inte dumt! Precis sådana jag letat efter. Nästa stopp blev Kåseberga där vi åt medhavd pick nick. Tror ni inte att just som vi dukat upp allt gott och börjat ta för oss så börjar det regna. Är det inte typiskt!!!  Vi trotsade vädret och det stänkte bara ett par minuter. Där är så mysigt i Kåseberga. Mats och jag har pratat om att ta motorcykeln dit en dag bara han och jag....Vidare till Simrishamn. Lite shopping  hann vi med där också. Vi var lite sent på det, det mesta stängde ju vid sex. En mysig dag ....Österlen är fantastiskt!!!!

Haha! Elias sade igår: du mamma, visst är det konstigt va...att Johanna och Fredrikär ju min bror och syster...och så är de också min svärmor och svärfar. Hmmmm, hur menar du då...undrade jag. Jo, du vet såna som håller en på dopet och det gjorde ju dem...Lilla gubben vad du är söt...gudmor och gudfar...Svårt att hålla reda på allt ibland....

  



tack och god natt...


Kommentarer
Postat av: svärmor

var är de fina bilderna tagna

2009-07-10 @ 13:41:54
Postat av: susanne

det är inte jag som tagit dem, de är från google. Har tagit egna men inte lagt in dem än. Det är ju från kåseberga, ystad och simrishamn...

2009-07-10 @ 14:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0