som vanligt igen...

Idag var jag ganska seg när klockan ringde 05.40 måste jag erkänna....samtidigt som det kändes kul att träffa alla på jobb såklart. Möttes av många varma goa "välkommentillbakakramar"....härligt!!!



Måste säga att det har gått förträffligt att jobba. Ganska lugnt idag men många hemgångar. Kordinator både ons och tors också....

Sååååååå hungrig och gottesugen när jag kom hem ifrån jobb idag....överföll kylen för att se om där fanns något att mumsa på innan middagen....inte ett smack!!!! Men så kom jag att tänka på den där merci asken i skafferiet....det är ju faktiskt 1 dec idag så....mmmmmmm....gott gotti gott gott....typiskt!!!!! men nu överlever man tills maten är klar iallafall....vilken tur!!!

                                                                                  

Elias tyckte att det var dags att baka lussebullar ikväll så det var bara att sätta igång för han gav sig inte. Provade ett nytt recept och de blev jättegoda....mums!!!

natti natti...



Kommentarer
Postat av: annmari



gottegris

2009-12-01 @ 20:44:47
Postat av: susanne

ja, det kan man ju inte sticka under stol med....men ibland får man synda lite...

2009-12-01 @ 22:16:25
Postat av: marie

ja,det får man!!!

2009-12-01 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0