15-årig bröllopsdag...

Igår var det 15 år sedan vi gifte oss!!!!! Kan inte fatta vart tiden tagit vägen....känns ju som om det vore igår. Tänk vad kul att göra om det igen....med samma man då alltså...



Älsar dig Mats...   kristallbröllop...   wow...

Vi ska fira lite extra i helgen, för jag var ju hembjuden till Karin tillsammans med Cegrell och Blom. Hade en fantastiskt trevlig kväll med tjejerna....och så god mat också!!!! Tjejkvällar är bara bäst...Pratar om allt mellan himmel och jord verkligen. Av någon underlig anledning kom vi in på böjningar av ord....det kan man diskutera mycket om...Ordet viga...det kan ju inte vara så svårt. Jag och Karin hävdade bestämt att det böjs enl följande: viga, vigde, vigt....helt överens. De andra två filurerna menade att det absolut skulle vara viga, veg, vigt!!!!! Fel!!! Hur fel som helst. Har i morse kollat i svenska akademins ordlista och gissa vem som hade rätt??? Just det...Karin och jag...hahaha!!! Däremot ett betydligt svårare ord ...få , färre....och sedan.....hmmmm

Idag har varit en riktigt seg dag...ont i huvudet och trött....och då ska tilläggas att jag endast drack julmust igår...

Elias har precis kommit hem. En mycket lycklig kille som varit med Oliver och hans farfar Klas på bio och Pizza hut...vilken fredag!!! Lyckan är fulländad...

Ikväll blir det nog bara mys i soffan och idol. Under helgen ska jag försöka locka fram lite julkänsla och göra julgodis och plantera julenar och hyacinter...



natti natti...


Kommentarer
Postat av: grannen Lotta

och vi hade 3årig i onsdags som vi båda GLÖMDE!!!! Hur dåligt är inte det. Grattis till er kära grannar på er bröllopsdag:-) Kram

2009-12-04 @ 18:38:18
Postat av: susanne

då får jag ju säga detsmma.....grattis!!!! <3

2009-12-04 @ 22:25:48
Postat av: marie

Vilken fin bild av er!!!!Grattis ännu en gång<3

2009-12-04 @ 22:32:45
Postat av: susanne

tack marie...från makrigialos i maj...

2009-12-05 @ 09:26:49
Postat av: anna

Grattis på er dag! Stor kram <3

2009-12-05 @ 11:43:46
Postat av: anna

Tack goa du för dina lugnade rader. Precis när det hade hänt då med yrslen och det där så sökte jag på internet och då kom just det upp med godartad ...yrsel hos barn. Det var precis som det stod beskrivet där. Otäckt, just eftersom han fick sån panik själv oxå..

Hoppas ni får en skön kväll, längtar tills vi ses!

Kram!

2009-12-05 @ 15:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0