vård av barn...

Sovit bättre i natt. Mats har jobbat så Elias har legat i vår säng. Bara vaknat en gång och fått alvedon. Varm nu igen på morgonen 39,4. Tycker att det borde ge med sig nu med antibiotikan. Han är vaken nu och vi ligger och myser i sängen. Har just läst sagan om färgtrollet. Verkar som om han till på köpet blivit jättelös i magen av antibiotikan. Hoppas det bara är i början, kan ju bli så......Hoppas att det går bättre med maten idag.

hahahaha....Elias kom precis med ännu en tand som han tappat. Rostade mackor är det som ska till för att de ska lossna den där sista retfulla biten. Det var likadant med den förra. Detta var tand nr fyra...och ännu fler är lösa...Kanske det blir besök av tandfeen i natt igen då....



När Johanna vaknade så passade jag på att ta en poerwalk. Jättehärligt!!!! Måste försöka komma igång med mina dagliga promenader igen. Har man bara väl kommit igång så vill man helst inte vara utan dem. Jag skulle kunnat gå hur långt som helst idag kändes det som....

När mats vaknade så körde vi lite ärende och då satt Fredrik hos Elias. Övertygad att det inte bara är streptokocker i halsen utan även virus,exakt samma symtom som Fredrik. Annars skulle han vara mycket piggare idag.
Fixade min mobil så jag betaler 100 kr imånaden så kan jag smsa gratis 5000 meddelandeI mån....inte illa va!!!! 5000, har folk inget liv eller. Är ganska säker på att jag inte kommer upp i så många iallafall....

Ska försöka ta en kvällspromenad också. Det är ju jätteskönt väder ute och jag känner mig så rastlös...



Det blev en runda till på kvällen. Dum som man är så gick jag utan strumpor och jag fick en blåsa under varje fot på köpet. Vilken härlig kväll!!!!! Jätteskönt ute. Har hört att det ska bli ännu finare väder. Ledig fre, lö, sö och må. Tänk om man kan få en massa sol och vackert väder i helgen.....

Imorgon ska jag gå och jobba och Mats får vabba ett par timmar på fm och gå och jobba sin kväll när jag kommer hem. Snart dags att hoppa i loppelådan...

natti natti...



Kommentarer
Postat av: marie

Fattar inte heller hur man ska hinna sms:a så mkt

2009-08-04 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0