utbildning...

Hann inte med någon morgonpromenad i morse. Elias kom iväg med skolbussen halv åtta utan minsta protest....känns så skönt att det går bra nu.

Varit på utbildning i förflyttningsteknik hela dagen. Både lekt patient och personal i flera timmar. Skönt att komma ut i em. Jättefint väder!!!

Elias hade Hugo med sig hem efter skolan. De har blivit så stora när  man lyssnar på dem när de leker.

Nu ikväll har jag varit på promenad med grannen Ingela. Jätteskönt!

Mina föräldrar har förresten beställt resa. De åker till Rhen Mosel på lördag och är borta en vecka. Hoppas de får det bra. Alla reser iväg nu i september känns det som....ja, ja,....vi reste ju i maj så jag ska inte klaga....

Ledig fre, lör och söndag. Imorgon blir det frissan för min del...

natti natti....

..förflyttningsteknik....

Kommentarer
Postat av: annmari



du är duktig på att promenera tänk om man också hade den lusten, får trava lite på standen på Kreta.

2009-08-28 @ 09:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0