regn....

Vaknade av att min mobil ringde halv sex i morse. Hade glömt att stänga av alarmet. Har ju gått upp så tidigt nu hela veckan. Lyckades iallafall somna om en timme till men vid sju var jag pigg som en nötskrika. Tyckte det var i tidigaste laget för en morgonpromenad så jag hämtade datorn och låg och facebookade en stund. Vid åtta gick jag ut på min promenad med musik i öronen och skönt duggregn som enda sällskap. Helt tomt på människor kl åtta en lördag morgon ....alla sover gott....känns så höstigt ute, men kollade just i kvällsposten att nästa vecka ska det bli soligt och varmt igen. Hade varit underbart!!!!



inte bättre med mitt öga men jag får väl ha lite tålamod. Ute på kvällsrunda med Mats...seg lördag....

natti natti...

Kommentarer
Postat av: marie

Vad du e morronpigg!!!Ja vi får verkligen hoppas det stämmer.Alltså att det ska bli soligt nästa vecka.Den här sommaren har inte varit ngt vidare.Det hade visst t.o.m. snöat någonstans,hörde jag igår.Det e inte klokt!!!Ha det bra.KRAM

2009-08-15 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0