Ledig...

Ute på den dagliga morgonpromenaden, skönt väder!!  Försökte få tag på någon på hjärtmottagnigen i Lund. Vet ju ingenting om hur det kommer att bli med mitt hjärta....fler us?...hur stort hål?....när blir det operation....känner ju mig sååå pigg!!!! Märkligt....



Ska till frissan idag för klippning och lite slingor...välbehövligt!!!

Gjorde inget speciellt på kvällen. Jo, förresten...mina föräldrar var inne om en stund, de åker ju imorgon bitti. Klippte min käre far...skolat om mig till frisör...haha!!! Klädde på mig för en sen kvällspromenad och precis när jag var redo att ge mig ut så blev det värsta regnvädret...bara att byta om igen....

natti natti...

Kommentarer
Postat av: marie

Vi hoppas ju att inte e så farligt,eftersom du trots allt mår bra.....Kram<3

2009-08-30 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0